دانلود آهنگ می خوام ازت دورشم اما نمیشه | معین
نوشته شده توسط :

می خوام ازت دورشم اما نمیشه مثله  تو  مغرور شم  اما نمیشه
هزارهزارون بار  دل و  شکستی می خوام که رنجور شم اما نمیشه
اخه دوست دارم تویی  بال و پرم دنیایه منی ای تاج سرم دردت به سرم
تا دنیا دنیاست مال منی تو سرنوشتها دنبال منی
به باغ و بوستان من گل نمی خوام تو بهارهرسال منی
اگه هر لحظه با من قهر کنی زندگی رو به کام من زهرکنی
اگه با بهانه های جور واجور منو رسوا تویه این شهر کنی
دل پر از غصه و غم نمیشه عشق من ذره کم نمیشه
من فدایه قهر و اشتیاتم به خدا دوست دارم همیشه
می خوام ازت دورشم اما نمیشه مثله  تو  مغرور شم  اما نمیشه

 دانلود کنید


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: می خوام ازت دورشم اما نمیشه , معین ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: